Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2008

Μια Επισήμανση


Πολύ φοβάμαι πως δεν έγινα κατανοητός.Ίσως λόγω δικού μου λάθους,ίσως λόγω παρερμηνείας των αναγνωστών.Στόχος μου δεν είναι να γκρινιάξω απλά και να εκτονώσω τη νευρικότητα που μου προκαλεί η ζωή στις αναθεματισμένες πόλεις.Στόχος μου είναι να προβάλλω και να επισημάνω την υποβάθμιση του ανθρώπου στα μεγάλα αδηφάγα αστικά κέντρα.Αργότερα θα εξυμνήσω και τα θετικά της ζωής στο βουνο(γιατί για όσους παρερμήνευσαν δεν προτιμώ τα ψηλά βουνά επειδή απλά δε μου αρέσει στις πόλεις).Στόχος μου δεν είναι να βελτιώσω τους κανόνες ύπαρξης στις ποντικοφωλιές.Είμαι πια πεπεισμένος πως η κατάσταση έχει παγιωθεί και τίποτα δεν αλλάζει,όχι μόνο λόγω της εγκληματικής απραγίας των συνανθρώπων μου αλλά και λόγω σκοτεινών δυνάμεων πέραν της πλήρους κατανόησής μου και βεληνεκούς δράσης μου.Και προς Θεού,δεν είμαι κατά της τεχνολογίας.Δεν αυτοχαρακτηρίζομαι οπισθοδρομικός.Απλά η εξέλιξη έχει ξεφύγει σε λάθος κατεύθυνση και προτιμώ να κλέψω κομμάτι της και να το εκμεταλλευτώ προς όφελος της δικής μου και μόνο διεκόλυνσης,μακρυά από τις σύγχρονες Βαβυλώνες,παρά να είμαι δέσμιος της προς όφελος κάποιων άλλων...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου